Hanımlar çok özür dileyerek yazıyorum doktora sormaya utandım açıkçası 29 haftalık hamileyim son 1 haftadır farkettim genital bölgem çok tuhaf duruyor rengi şekli böyle değildi hamilelikle alakalı olduğunu biliyorum ama eskiye döner mi acaba bilgim yok lütfen tek derdin bu olsun demeyin tabiki bunu dert ettiğim yok bebeğim sağlıklı olsun herşeyden vazgeçerim rabbim onu korusun yeter ama çok tuhafıma gitti ve merak ettim böyle mi kalacak aşırı farklılaşmış çünkü bilgisi olan yazabilir mi acaba