Gizem957 ben zaten yürüyüş yapıyordum kan dolaşımını sağladığı için oluyor, 40_45 dk.yormadan hafif tempolu yapıyordum doktorum öyle önerdi.Ben heyecan yapmıyordum ama benim baş ağrım ve ellerimde hafif şişlik olmuştu idrarda sıkıntı yoktu bende olctugum zaman 15-9 falan çıkıyordu.duzenli takip yapin bence,bol su,tuzsuz,hamur işi falan bırakın ..Bazen heyecandan psikolojik olabilir farkında olmadan stres olabilirsiniz.