Merhaba
Bende yaptirdim su an 6 aylik hamileyim
Bundan evvel bebegimde down sendromu cikti ve bircok organ anomalisi usg de. Damarlar ters,ense kalin ve odem ve ikili testim riskli cikinca yaptrdm ve malesef bebegimde sorun vardi sonra sivi aldirdim ayni taniyi destekledi . Ben gebeligi sonlandirdim cnku bir cok organ anomalisi mevcuttu. Rabbim kimseyi bu ikilemde birakmasin.
Boyle bi hikaye olunca bu gebeligimde perinatolog tarafindan 6 aylik olana dek 15 te bir gittk hala de devam ediyorm. Fetal dna da sorun cikmadi cok sukur detayli da da sorun cikmadi. Ama hep kalbim agzimda yasadim. Rabbim evlatlarimizla sinamasin cok zor. Ben yurt disina gonderdim kore ye
Bundan evveli olan ankarada bi firmaydi.