Mecburen kontrol amaçlı gittiğim doktor o kadar ilgisiz ki ayakta 1 dakika bile sürmedi baktı bebeğe sonra sonrdum kilosun boyu nasıl haftasına göre iyi dedi ama kağıtta 1285gr yazıyor normal mi sizce kızlar doktor çok ilgisiz olduğu için pek detaylı baktığını düşünmüyorum uygulamayadaki yazan bilgilere göre fazla gösteriyor