vuslatim34
vuslatim34 üzmeyin kendinizi bence gebe kalma konusunda en büyük engel stres. Benim 21 aylık kızım var evlendik 3 ay sonra hemen hamile kaldım. Hiç bir endişem beklentim yoktu. Rabbim bekletmeden nasip etti şükür. Kızım 18 aylık olunca bir kardeşi olsun istedik denediğimiz ilk ay hamile kaldım. Doktora gittim 9 haftaya kadar kese dışında hiçbirşey görünmedi dış gebelik denildi ve kürtaj oldum. 4 aydır korunmuyoruz fakat olmuyor. Geçen ay silik çift çizgi gördüm kan verdim heyecanla beta 7 çıktı bir an ümitlendik derken 1 hafta adet gecikmesi sonrası adet oldum meğer oda kimyasal gebelikmiş 😔 yani demek istediğim ne kadar çok kafaya takarsak o kdr hüsran olduğunu düşünüyorum. Rabbim nasip edecektir. Kendinizi üzmeden kafaya takmadan beklemenizi tavsiye ederim 🤲🏻🙏🏻