Masalannesii son haftalar bence, ben 16.hafta sonunda bıraktım ilacı, belki daha önce bitmişti bulantım bilmiyorum, ilacı bırakırsam yine olur diye korktuğum için 16′ya kadar devam ettim, o gün de unutmuşum almayı baktım bulantı yok, almıyorum artık.