Herkese merhaba (: size bir soru sormak istiyorum bilgisi olan yazarsa bu konu hakkında çok memnun olurum . Ben 4gün önce özel hastanede kan testinde hcg değeri 33 çıktı erken gebelik dendi . Ve bunun üzerine aradan iki gün geçtikten sonra sağlık ocağında kan verdim sonuç hcg değeri 27 çıktı . Ben şuan ne yaşıyorum anlamadım bi bilgisi olan yazabilir mi ?