Kızlar bu gün 36. Haftaya girdik. Ve muayenemiz vardı kızım 3.30 kilo 49 cm. 5 marta doğuma gidicez inşşallah bir aksilik çıkmazsa 😇 sezeryan olacağım için çok endişeliyim birazda heycanlıyım. Bel fıtığı olduğı için genel anestezi olucam korkuyorum 🥲 sizler ne yapıyorsunuz endişelerinizi nasıl geçiriyorsunuz.