Eoyk Bireylulmasali hiç zor değil kendini asla kasma Allah yardım ediyor ben ilk kalkışımdan sonra çok oturmadım bile dayanılamaz hiç birşey yok
Kelebek45 Agrı acı durumunuz nasıl ? Allah analı babalı büyütsün uzun ömürlü olsun inşallah 🙏🏻 süt hemen geliyormu?
Eoyk Kelebek45 ağrı evet biraz var ama asla abartıldığı gibi değil anestezi etkisi geçtikten sonra ilk kalkışımda hiç zorlanmadım çok hafif bir ağrım oldu hiç kasma kendini
Sumisalii abartmaya gerek yok arkadaslar illaki agri sizi oluyor ama dayanilmicak kadar deil kotuleyenleri abartanlara bakmayin siz ben iki sezeryan oldum 3 cuyu olacagim hayirlisiyla
Hanife_ikranuR Eoyk kaçıncı sezeryan bide devletteki spinal oldun ne hissediliyo nasil bi süreçle başlayıp bitiyo
Eoyk Susam1 ağrım çok hafif var yürüyorum hiç sıkıntı değil kahvaltı falan hazırlıyorum yani sütüm de geliyor çok şükür bol su içiyorum
Eoyk 123455 hiç zorlanmadım gerçekten yarım saat 45 dk çıktım ameliyattan ilk temas bebeğimle çok güzeldi