Cansu60 Kızlar gecen cuma degerım 1360 dı ve kese olusuyor dedı doktur bugun gıtıgımde ıste degerım 1185 dusmus ve kese yok dedı yukselırse gozuk derdı yukselmese dusuk dedı benım gıbı olupta sonrada keseyı goren var mı ?
Denizsa Cansu60 canım ben keseyi 4+2 de gördüm beta 1.180di ama düşüş yoktu betada bence sende stres yapma beta ver düzenli takip et 🙏rabbim korur inşallah
Cansu60 Denizsa aslında benım de oyle degerım ama dr 1360.1 dı dr 1360 saydı dun kı acıkde farklı cıkınca korktum bugunde gıtım kesw gozukmesı gecen hafta gozuken kese bugun gozukmedı ınsallah sıkıntı olmaz 😔
Cansu60 Denizsa canım gecen cuma ozelden karnımdan baktı bugunde aynı sekılde baktı ama gormedı devlete yaptırım bugun altan bakalım dedı ama ben ıstemedım korktum acıkcası
Denizsa Kese hemen gözükmüyor çünkü betanın 2500 lere çıkması gerekiyor sen hemen kötüyü dişünme düzenli beta ver 72 saatte bir
Cansu60 Denizsa inşallah yukselır canım anlamdıgım gecen hafta gozuken bu hafta nasıl gozukmuyor ınsalah sıkıntı cıkmaz
Denizsa Cansu60 keşke baktırsaydın canım korkulacak bir şey yok ve bu haftalarda vajinal de daha net gözüküyor
Cansu60 Denizsa yarın özele gıdcek canım eger oda gormese vajınada ısterse ozamn baktırım acıldekı de normal dedı bızım acıl baktırdıgımız ıcın dedı ama yınede ıcımde suhpe var ınsallah gorurum
Denizsa Betanın düşmesi iyi değil tabi Yani betanın 2ye katlayarak yükselmesi gerekiyor sen betanı takip et ve vajinal de baktır istersen umarım gönlüne göre olur 🙏🙏 herşey canım
Cansu60 Denizsa aynen canım ama ınsan yınede uzuluyor 4 yıl bekledım ve sonunda boyke bır sey olması ınsanı sıkıyor yınede hayırlısı nedıyelım
Denizsa Cansu60 ben daha çok yeni evliyim ve yeni hamileyim seni ve endişelerini anlayabiliyorum fakat her dr farklı içinde kalmasın o yüzden güzel bir doktara vajinal baktıt varsa kese zaten vajinalde gözükür ona göre belki dr düşük önleyici yazar ben kullanıyorım mesela
Cansu60 Denizsa bende kulnıyorm canım ama bakalım dedıgın gıbı her dr ayrı bırsey soylıyor hayırlsı bakalım 💕