Minnak_ve_Annesi Dün 39. Haftada doğum yaptım bebeğinizi inleme şikayetiyle kuveze aldılar başına böyle birşey gelen var mı? Kaç günde iyileşti 😔
annelikseruveni Minnak_ve_Annesi yenidoğanlarda çok sık rastlanan bi durum solunum güçlüğüne bağlı inliyor bebekler. Gerekli solunum desteği ve tedaviyle kısa zamanda iyi olur inşallah bebeğiniz. Emzirtmemeleri çok normal çünkü splunuö sıkıntısı olduğu için süt ciğerine kaçabilir bu da kötü bişey.emebilecek kadar iyi olduğunda siiz çağırıp emzirtirler zaten içinizi ferah tutun 🙏
Asyaayaz1 İnleme sorunu bendede vardı ama emzirmeyi denettirdimi doktor benim oğlumu Küvez alıcaklardı doktor bi kere emzirsin demişti emzirince çok şükür geçmişti geçmiş olsun🌸