Zeykem Fatmasp lansinoh aldım ama 37de falan baslıyım dıyorm kremde kucucuk bıterse dıye surmek de ıstemıoeum bebegım emerken catlarsa bu sefer
Elifcanbazz Yaklaşık 20günüdr lansinoh g göğüs ucu kremi sürüyorum 35 + 4 günlük hamileyim Doğuma kadar bu şekilde sürerse çatlağının az olacağını söylediler ya da hiç olmayacağını ben bu şekilde kullanıyorum
Fatmasp Elifcanbazz bende lansinoh sürüyorum ve işe taramasını umuyorum doğumuma en fazla 3 hafta var inşallah etkisini görürüm
Elifcanbazz Leylayunus her gece yatmadansürüyprım canö bazen unutuyorum ama genelde hep aklımda tutmaya çalışıyorum
LiyaNehir Haftada bir defa duş almadan önce kuru soğanı ikiye bölüp göğüsüme koyuyorum.Bir saat sonra çıkarıyorum göğüs uçlarım yumuşacık oluyor.Ve sonra duş alıyorum.Duştan sonrada ayva çekirdeğinden hazırladığım kremi sürüyorum. Bu işlemi sancım başlayıncada yapacağım kuru soğan göğüsün çatlamasını engelliyor. Ayva çekirdeği de göğüs ucunu yumuşak tutuyor sertleştirmiyor. Böylece ilk emzirmeden itibaren yara oluşumu ve çatlak riski minimuma inmiş oluyor.
Fatmasp LiyaNehir soğanı bende çok duydum onu da deneyeyim ama kokusu yüzünden cesaret edemiyorum bir türlü
Demir LiyaNehir Soğan olayını instagramda bir kaç kişiden okumuştum ben.Bebek doğduktan sonra ilk emzirmeden önce kuru soğanı ikiye bölüp sürün öyle emzirin yazıyordu🙄Bebiş acı acı nasıl emecek🤷🏻♀️
LiyaNehir Fatmasp kokmuyor dersem yalan olur 😀 o yüzden duşa girmeden bir saat önce koyuyorum duşa girince koku kalmıyor nasılsa