Gunleridag Kızlar merhaba dün normal gebelik testi yapmıştım hayalet çizgi oluşmuştu sadece önemsememiştim dün yaptığım teste bugün bir bakayım dedim ikinci çizgi çok koyulaşmış. Daha önce hiç bu kadar koyu görmemiştim. Bu belirginlikte bir kuruma çizgisi olabilir mi sizce?
Haseki Gunleridag bugün bi test daha yapın eğer hayalet çizgi kurumadan oluştuysa bi gebelik vardır. Yada kan verin en sağlıklısı
Mlk8 Gunleridag normalde testlerin üzerinde 10 dakika ustu çıkan sonuçları dikkate almayın gibi bir ibare oluyor.ama bence siz yine de erken gebelik testi yapın ya da en temizi kan testi verip kesinlestirin.hayirlisi olsun inşallah sizin icin🤗
Goknur1410 Gunleridag hayırlı olsun gebelik var benim ilk gebeligimde oyke çıkmıştı ikinci gebelik şuan oda öyle cıktı kan verdim net sonuç aldim ve ikiz bebiş bekliyorum 😃
Mervee26 Gunleridag kuruma çizgisi de olabilir. Testi yaptıktan 5-10 dakika sonra çıkan çizgi doğru kabul edilmiyor. Gebelik istiyorsanız Allah gönlünüze göre versin inşallah 💕
minikcivcivim Gunleridag canım kuruma çizgisi testi suyun altına kattiginda geçiyor. Eğer normal çizgi ise su deyse de gitmiyor bir dene istersen 🙏
Gunleridag Yoktur derken meraklandım bende iyice çatlama iğnemin üzerinden 26 gün geçti hala adette olmuyorum , 2 gün daha geçsin testi yenileyip çizgi koyulaşmış mı açılmış mı karşılaştırayım öyleyse.
Elbet-birgun-kavusacagiz Gunleridag tekrar yapin uzerinden cok zaman gecmiste cikmis. Yaniltmasin sizi😊