threestar glcn_1289 henüz doğum yapmadınız anladığım kadarıyla değil mi? Nstde mi çıktı kalp atışlarının yüksek olduğu? Kaçmış ki insallah sağlıcakla kavusursunuz, genelde düşük olunca riskli diyorlar yüksek çıkınca sorun olan duymamıştım
13Aea glcn_1289 sen sakinleş oda sakinlesecek banada olmustu, aile hekiminde bakildi cok yuksekti kendimi sakinleştirmeye calistim düşmeye başlamıştı
aeh glcn_1289 kaş haftalıksın. Benim ilk kızımda da öyle olmuştu Allah’tan 39 haftayı tamamlamıştık. Son kontrollerde nabzı yüksek çıkınca doktor daha beklemek istemedi. Suni sancıyla doğumumu yaptırdı suyumu falan onlar patlattı. Biraz zor oldu ama elhamdülillah sağ salim kavuştum yavruma
glcn_1289 threestar evet nst de çıktı ağrın var dedi ne açılma var ne bişey yatmak da istemiyorum korkuyorum
glcn_1289 aeh baktılar hiç açıklık felan yok ağrım da var nolcak bilmiyorum bebeğimi sağ salim kucağıma alayım da başka bişey istemiyorum
Angelkljh glcn_1289 insallah çok durdurmazlar ya sezaryan istiyorum de yoksa seni çok yatiriyorlar canım