MelekNaz
Sezeryandan sonra sut geliyo canim ama oyle cok degil bebegin doyucagi kadar doymasada gelmesede sıkıntı yok mama verebilirsin 4. Gün tamamen sütün gelmiş oluyor çünkü bı süre zarfında önce emziriyosun baktın doymadı azıcıkta mamayla takviye yapıyosun sonra sür gelince bırakıyosun mamayı