Kızlar merhaba
isim olarak aklımızda birkaç isim var, Dila ismini ben istedim eşim ölen ikizinin adı Melek onu istedi Asya ismi de öyle internetten bakarken karşımıza çıktı. Sizce hangi isim daha güzel ?
Dila: içten, gönülden seven
Melek: halim, salim ve güzel insan
Asya: Arapça da şifa veren Yunanca da güneşin doğduğu yön Türkçe de kıta anlamına geliyor.