Beyzabuglem Kızlar bu haftalarda doktor kontrolüne kaç günde bir gidiyosunuz malum korana var insan tedirgin oluyo benim doktorum hafta da bir gel diyo
threestar Beyzabuglem her hafta gidiyorum 37+3′üm, 34′ten beri düzenli gidiyorum 36′ya kadar sancım çıktığı içindi 36′dan sonra da zaten haftalık oluyor nst kontroller, 38′de çatı muayenesi olacağım eğer o zaman kadar dogmazsa 🤭
Arel-sofia Beyzabuglem 2 hafta da bir gittim ben ama bu hafta değişebilir tabi mat falan girerse işin içine 37.haftaya girdik
halitefe Beyzabuglem 32 den beri haftada bir gidiyorum canım zaten hastanede çok beklemiyorum hemen gidince alıyor doktorum başka çaresi yok canım korkma koronayı getirme aklına mutlaka git artık son haftalar sancılar falan hissedilmeye bilir nst ile takip edilmeli
Baharbek Ben 36. Haftadayım en son 34te gittim haftaya gidicem bı daha 37de gel dedi sonra haftada çağırır heralde
Beyzabuglem Baharbek bende ayın 5 de gittim 1 hafta sonra gel dedi 11 gün geçti gitmedim içim de rahat etmiyor
Beyzabuglem threestar benim de sancı çıkmıyor ama bebeğin nabzı 150 160 çıkıyor yüksek diyo oyuzden haftada iki kez nst istiyordu
threestar Beyzabuglem Allah Allah benim bebeğimin de 130-160 arası gidip geliyo genelde hiç yüksek dediğini hatırlamıyorum doktorumun
Beyzabuglem threestar bende araştırıyorum herkesin ki o civarda cikiyo benim doktor yüksek diyor hatta bana kalp ilacı başladı oda benim nabzımı çok düşürdüğü için kullanmiyorum
Sermindiker Beyzabuglem ben bu gün 36. Haftaya girdim canım. Sezeryan olcağım için 2 hafta sonra doğuma gidicez inşallah 😊