Merhaba güzel anneler 🙋♀️
Biz bebek istiyoruz. Folik asit kullanmaya başladım, Kasım’dan beri kullanıyorum. Fakat aşırı stresli hissediyorum kendimi henüz denemedik hiç, fakat ya hamile kalamazsam? hamile kalırsam ne zaman doğum olur? nasıl olur? diye sürekli düşünüyorum. Benim hafif delirmiş olan var mı? Ya da gebelik öncesi ya da başlangıcında tavsiyeleriniz neler? 👀