Merhabalar, arkadaşlar ben 23 haftalık hamileyim. Ayrıntılı ultrasonda rahminin bir tarafının, diğerine göre daha az çalıştığı ve bebeğimin, rahmin bir tarafından daha az beslendiği ortaya çıktı. Bu duruma “rahimde direnç” deniyormuş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Varsa ne yaptınız geçti mi düzeldi mi çok merak ediyorum.