Gebeliğin Balayı denilen 2. Üç aya girdik 💃💃
Hanımlar şikayetleriniz ne durumda ?
Benim 11. haftadan beri çok şükür hiç bulantım vs kalmadı şuan da da ara ara kalca kemiğime giren kramplar dışında hiç bir sorunum yok 💃Umarım doğuma kadar böyle devam eder 😁😁 (sanmıyorum) 😅