ayisigi3 Merhaba kızlar dün verdiğim kanda TSH 6,42 çıktı. Gebelikte 1-2 aralığında olması bekleniyormuş. Düşüğe sebep olabiliyormuş sanırım. Bilgisi olan var mı?
Nnjwkwkl ayisigi3 kaç haftalıksiniz ilk kez mi.bakldi triote ve inan la ya öyle düşük falan Allah korusun ilaç kullan hiç birşey olmaz ins
mucizem09_ ayisigi3 valla canim ilk aylar 1 2 normal kabul ediliyor bebegin senin troidlerini kulandigi icin oyuxden dusurulmesi gerek ama ileriki zamanda bebisinin kemdi troidi oldugu icin senden kullanmiyor bebeye zarari yok doktor ilk 4 ay onemlo troidde derler hap kullanirsan duswr
miniko_2308 ayisigi3 aç karnına tahlili tekrarlamanızı öneririm. Ben hamileyken 2,65 çıkmıştı riskli demişlerdi daha sonra aç karnına tekrar tahlil yaptırınca 0,86 çıkmıştı.
ayisigi3 Nnjwkwkl daha kaç haftalık olduğunu bilmiyorum. Çok erken öğrendim gebeliği regl gecikmedi daha canım. Dün kontrol amaçlı beta hcg, tsh d vitamini vs baktırdım beta hcg 38 çıktı tsh da 6,42. Yarın doktora gideceğim canım
Sareveannesi ayisigi3 Ah canım benim 20ye çıkmıştı .37+5im şu an ilaçla düşüyor hemenn korkma bişey olmaz ama mutlaka doktorun dediği gibi ilacını kullan.
_NY3- ayisigi3 benim ilk aylarda genel tahlilde 7 çıkmıştı doktor hemen ertesi gün ilaç başlattı. 39 oldum hala ilacı içiyorum her sabah eğer ilacı almazsanız tehlikeli bir sonuç bebek için ama doktorunuz yönlendirecektir
77Ozge77 ayisigi3 Benimde yüksek çıktı ilaç içiyorum her sabah düşük değilde zeka geriliği yapıyomuş ilacını içmezsen