Kızlar doktorum infex ilacını verdi iltihaplanmam olduğu için kullanma talimatında hamileler ve anneler kullanamaz yazıyor doktorumla biraz önce görüştüm ve söyledim hamileler kullanmıyormuş diye o da bana bu tarz şeyler talimatta yazar korkma bir şey olmaz dedi. Kullanıp yararını gören oldu mu ? Ya da allah göstermesin ama zararını gören oldu mu?