Gizem957 olabilir rüGardan nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama baya soğuk var bu aralar. Ben şapka takıyorum üstüne montumun şapkasını da takıyorum akşam işten dönerken🤣🤣 ben limonu ikiye bölüp şakaklarımı ovuyorum limonla iyi geliyor bir deneyin isterseniz belki size de iyi gelir.