Allah’ıma bin şükür 😊😊 doğum yaptım. Cumartesi günü birsey yolunda gitmediğini hissettim dusumu aldım öğlen eltim gili yolcu ettikten 5 dakika sonra suyum geldi. Hemencecik hastaneye gittik doğumhane aldılar sancım varmış (normalde çok kez sancım var diye gittiğimde nst temiz çıkıyordu hatta çok şaşırmıştım nst temiz çıkmasına) hemen doktorumu aradı acil sezeryana alındım ☺️ bir anda çok mutluydum bir anda çok korktum kuveze girermi diye. Hemşireye 5 dakikada bir kuveze girermi diyip durdum 🙈 tansiyon düşüklüğü kansizliktan dolayı genel anestezi verildi. Gözümü açar açmaz bebeğimi sordum çok şükür Allah’ıma binlerce kez şükür 🙏 minik aşkım kuveze girmedi. Doktorum tam zamanında geldiğimi serklaj dikisimin bile açılmak üzere olduğunu söyledi. 13.02 prematüre aşkım 🙏🙏 Allah’ım herkese bu duyguyu tattirdisin. Kimsenin emeği boşa cikartmasin ☺️ dünyanın en güzel duygusu.