Dün doktor kontrolünde ilk kez nst ye girdim. Biraz sancım çıktı. Başı aşağıda ama kanalde değil dedi doktorum. 38.hafta çatı muayenesi okucak dedi.her hafta nst için çağırdı.bazen ağrılarım toplanmalarım oluyordu adet sancısı tarzında fakat onlar rahim doğuma kendinihazırladığı içinmiş.Normal olucak sanki dedi doktorum.33 gün kaldı uygulamaya göre acaba ne zaman gelir ki bu şartlar altında ?