Melis54 36+2 haftalığım hamileliğimin başından beri aynı sıkıntı dışarı çıkmak büyük bir ızdırap yapıyorm merdivenlerden inerken yine geliyor . Çok sıkıntıdayım bebek zaten aşadydı hamileliğin başından beri ben ona bağlıyorm sertleşince zaten hemen tuvaletm geliyor