Baharburcu arkadaşım benim de aynı şekilde, 2. hamileliğim ve bu gerçekten zor geçiyor. İlkinde hiç bişey hissetmemişim meğerse dedirtiyor bana 😄 20. haftamdan itibaren çok çok hissetmeye başladım, şu anda 37. haftaya yaklaştım, uyku yok, sürekli alt tarafımda baskı var, bugün de kasıklarım batmaya başladı.. yalancı kasılmalar inanılmaz yoruyor beni.. Kızım da sağolsun tam 2 yaş sendromundan el sallıyor bana.. ağlamalar, diretmeler iyice yorucu geçiyor😁 Rabbim hepimize zamanı gelince hayırlı doğumlar nasip etsin. Doktora sormuştum, daha 30. Haftada vajinada baskı hissetmek normal mi korkuyorum diye. İkinci gebeliklerde rahim daha geniş olduğundan bebek rahatça dönüyor içerde çok normal demişti.