Neslibt72 zaten 3 kaybım var. Son kurtajimdan sonra 6 aydır korunuyordum doktorumun tavsiyesi ile. Şimdi bebek istiyoruz zaten hep istiyorduk ilk evlendiyimizden.kayiplar beni çok üzdü yıprattı . Artık hamile kalıp sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmek istiyorum. Geçen ay hiç bir belirtim yoktu . Sadece bu ay bir iki gün önce hafif bel ağrısı hiss ettim. Bide bugün uzun süreli olunca acaba mi dedim..yumurtlama günlerimde sanırım erken oldu 10 ve 11 günlerde solumda sançma hiss ettim ve akıntı oldu. Birde 14 günümde seffaf akıntı oldu hafif.hic ağrım yoktu. Sadece bugün fazla oldu bel ağrım.