AylinNurKocatepe
Merhaba benim adim Aylin eşimin ismi de Umut UmAy ismini düşündük ama kalin sesli harfler olduğu için biraz sert bir isim oldugunu düsünüyorum ama bir taraftanda cok anlamli:) hem aşkimizin meyvesii olucak ismiyle hemdee Umay basli basina cok anlamli eski türk alfabesinde Dogayi ve hayvanlari koruyan tanrica demekmiş, Yasmin ise cok kibar naif söylemi cok kolay. 2isim koyucam ilk ismi belli oldugu icin bu isimlerden birini secmem lazim yardimci olursaniz cok sevinirim:)