Emybl 22+4teyim tetenoz aşısını vurdurmak için çok mu geç kaldım. Benim gibi yaptıran var mı çok korkuyorum şimdi
Zeynep0606 Emybl vurulabilirsin cnm benin 26 haftam 4 doz vuruldugum icin doguma yakin vurulucam artik 5. Dozu
Nisanurunannesi3850 Günü gecmemis ilerki haftalarda yaptiranlar bile var ben ilk dozu 21. Haftada vurulmustum. Gidip vurulun sizde zaman gecmeden😊
SimliKelebek Ben 22+6′dayım, aşı takvimime göre 23. Haftada aşı olmuş olacağım geç olduğunu sanmıyorum. İlk aşıdan 1 ay sonraya tarih vermişti aile hekimim o da 23. Haftaya denk geliyor. Aşıyı nerede yaptıracaksanız oraya sorun bence
Emybl SimliKelebek aile sağlığı merkezinde yaptırıcam. İlk doz için çok geç kaldın falan dendi çevremde korkmuştum şuan içim rahatladı
NAZ2333 Emybl yok gecmemis 32 .haftaya kadr yapiliyo 5 doz 21.haftada yapiliyo ilk doz ama git yaptir sorun olacagini sanmiyorm