Kader112 Arkadaşlar merhaba. elektrikli göğüs pompası almayı düşünüyorum. Düşündüğüm 2 marka var. Phılıps Avent ve mamajoo. Siz ha gisini önerirsiniz, ya da hangisini aldınız?
Ortmenanne16 Kader112 ben e bebekten baby plus tekli olandan aldım doğum Mart’ta daha denemedim ama bloglarda anneler çok memnun kalmış yorumlara istinaden aldım
Ayse-38 Kader112 mamajoo kullaniyorum kesinlikle cok iyi. Philips ve lansinohun bundan cokta farkli olduğunu düşünmüyorum. Isme para vermeyin bence hemde mamajoo türk malı
Ortmenanne16 Rukiye14 kademeli olarak çekim gücü artıyor diye biliyorum. Çalışan bir anne değilim o sebeple daha çok mastıt olmaktan korktuğum icin aldim