ogrencianne35 Kbrsnr28 ben muzaffer temür a gidiyorum çokta memnunum ama tanıdığım kemal beye gidenler de var ondan da memnunlar aklınız da olsun 🌸
Merveee6 ogrencianne35 ben 16 haftalık hamileyim canım radyoloji doktoru kız demişti 12. Haftada ense kalınlığına bakarken ama Muzaffer bey erkek dedi ultrasondan da gösterdi çıkıntısı var dedi sence yine değişir mi yoksa Muzaffer bey bilmiş midir
ogrencianne35 Merveee6 bana da ense kalinligi için gittigim de Ersin bey kız ama bekle hazırlık yapma ddi muzaffer bey de 18hafta da çıkıntı yok kız gibi göstermiyor ddi 21.hafta da detaylı ya girdim orda Ersin bey kesin kız diye söyledi
Merveee6 ogrencianne35 bende merak ediyorum acaba değişecek mi yine bakalım Ersin beyde erkek dicek mi :)
Merveee6 ogrencianne35 su an 16 olduk Muzaffer bey bugün çıkıntı var dedi ben Ersin hoca kıza benzetmişti dedim ben kıza benzetmedim dedi erkek dedi ama ikisi farklı söyleyince hangisi doğru bilemedim :)
ogrencianne35 Merveee6 bence muzaffer beyin dediği doğrudur 😇 sağlıklı olsunlar da cinsiyetin önemi yok benim ilk bebeğim gerçi 😊
Merveee6 ogrencianne35 bakalım canım bana da öyle geliyor Ersin beye gidicem bir ay sonra :) ondan sonra tam rahatlarım