elifd21 Nst de kaç kere 100 gördüm sancım da var ama açılma olmadığı söylediler. Siz de durumlar nasıl anneler?
MerveAkty elifd21 benimde 100 130 arası gidip geliyodu 2 dk ya düşmüştü hatta açılmam sıfırdı kafası çok yukarda ve kalp atışı yavaşladı hemen sezeryana alındım tabi 😊 doktorun ne derse o