Son 15 😅3.doğumum ama onlar genel sezeryandı
bunda spinal ayık olucam ya o ilk başlarda ki lay lom olucam halleri yerini tırsmaya bıraktı
amaaa canı gönülden herkes gibi benimde olucak bitecek ve doktorlar bunu her gün yapıyor diyip onlara güvenmem gerektiğini unutmuyorum💪🏼☺️