mmk01 benim 2. Gebeliğim 15. Haftanın yarısından sonra hissetmeye başladım hareketlerini ve resmen benimki de dediginiz gibi durmuyir su anda 17+2 yiz hele gece 12 yi geçince bi yarım saat resmen içerde dans ediyo bi sağa iktiriyo bi sola ❤
Bebegin hareket etmesi onun rahat olduğunun belirtisiymiş yanlış bilgi de vermek istemem ben diyorum şimdiden böyleyse ilerde hiç durmaz 🤷♀️