Bilgeenur DidEmirhan00 her gec dogum postunun altına yaziyorum🤣 41+0 ım dua istiyorum. 40 a odaklanmak cidden kötüymüs insan strese giriyor gecince psikolojik olarak 🙄
Hma_66 DidEmirhan00 40,+6 sabah suni sancı verilecek nasip olursa dualarınızda banada yer verirmisiniz 😘🤲🏻
DidEmirhan00 Bilgeenur daha ne kadar beklicen develete mi özele mi gidiyorsun doktorun ne zamana kadar bekleriz dedi?
Elaninannnesi Ben de 40+0. Sancım yok hep karnım taş gibi , biraz da genital bölgemde ağrı baskı var . Sizde durumlar nasılll?
Pbalkayaa Elaninannnesi aynısı bende oluyor cıldırcam resmen diyorum ki heh bu gece gelcek baskıyı geceleri uyguluyor sabah kalkıyorum hiçbir şeyim yok. Ama mide bulantım cok sodayla sabah ediyorum
Bilgeenur DidEmirhan00 ozele gidiyorm gunluk nstyle usgyle kontrol ediyor artk duruma gore smdilik yolunda her sey en ufak skntıda zaten sezeryan isterim. Umarm 42 ye varmaz cumaya kadar bi bekleyelim ddik tekrar konusacagiz
Bilgeenur DidEmirhan00 sizin bu kdr uzamaz umarm biraz stresli oluyor ama biraz 40 a odaklanmaktan oldu benim aslnda 40 tan sonra cok doguran var stres yapmamak icin cabaliyorum keske en bastan psikolojik sınırım 40 olmasaymis aslinda 38-42 normal
Bilgeenur DidEmirhan00 her sey yolunda suni sancı vermek istemiyorum kendi gelsin istiyorm dedi ama 41+4 ü pek gecmek istemiyor yine de
Minifbi28 Bende ayni durumdayim canim, doktorum dedi ki suan gercekten acayip cok terminini gecen hamile varmis. Neden acaba ya cok ilginc, soguktan bebisler gelmek istemiyor mu acaba?
Mraa4 @DidEmirhan00#132 Bende 40+4 🤦♀️ne sancı ne kasılma hiçbir belirti yok eğer Cuma gününe kadar gelmez ise yatış yaparım dedi doktorum suni sancı ile deneyeceğiz
prensesim35 DidEmirhan00 bazı doktorlar sorun yoksa 42 yi bekliyor bnm 41 olduğu gün yatış yapıldı sabaha karşı 3.30 da doğum yaptım
[silindi] DidEmirhan00 Bende burdayım. 40+1 😔 Bugün bebiktom neredeyse hiç hareket etmedi. Inşaallah belirtidir 😂 Bide sabahtan beri sırt ağrım ve biraz karın ağrım var. Bekliyoruz
Papatya0605 DidEmirhan00 benimde öyleydi canım merdivdn in çık duş al hareket halinde ol plates yapabilirsen yap ben 40+3te doğurdum ama tabi az bi suni verdiler kendi sancımla beraber 4saatte doğurdum