Birminikannesi44 Ayse10 ilk dogumum normaldi Suanlik normal gozukuyor insallah benim oglusum biraz Erken gelmeye calisiyo🙈🥰 ilaclarla durdukduk ama doktor biraktirdi artik 😊
Ayse10 Birminikannesi44 sağlıkla kavuşalım inşallah benim ilk gebeliğim o yüzden merak ettim sizin belli oldu mu diye, gerçi gelecekleri vakit bebeklerimize bağlı 🥰 sabırla bekliyoruz…
Mom-2 prensimgeliyor uygulamaya göre 18 🐣 ama ilk oğlumda 39 da doğdu 40 ı doldurmadı bu ne zaman gelecek çok merak ediyorum 🙃