Bende ikincu kez sezeryan olucam tabi var daha ama 3 ablam var 3ude 2ser defa sezeryan oldu dediklerine gore 2.nci sezeryanlar ilkine gore daha az aci cunku orasi biraz uyusuk oldugu icin ve daha cabuk ayaklanma falan oluyormus . Yani ilkinden daha kolay oluyormus . Yani tabi ameliyat nekadar kolqy olabilir ama enqzndan tecrubede isin icinde