mom77 Dnz_yksr hayırlısı olsun bende gecen cuma yaptırdım guzel cıktı Allaha sukur seker cıkmadı hayırlı haberler alın ınsaallah ✨
Bilge44 Dnz_yksr Ben de yarın vercem daha uyumam tüm gece, en heyecanlandığım tahlil ya bilmiyorum niye boyle panik oldum🤷🏻♀️ güzel sonuçlar almanız dileğiyle 😍🥰
Dnz_yksr mom77 insaAllah ama benim pek ümidim yok kac kere kan verdiniz ben 2 diye biliyordum ama 3 kere aldilar benden 1 saat arayla
mom77 Dnz_yksr ben bir aç verdim 74 cıktı bide glıkosolu içip 1 saat sonra verdm 114 cıktı 2 kere verdm yani 50 gram yüklediler bana ama içinizi temiz tutun iyi cıkar ınsaallah ☘️
Dnz_yksr Bilge44 bende uyuyamamistim vallaha ama cok şükür normalmiş sonucum ben hic beklemiyordum cok sevindim🤗❤