sehri_hzr Haftadayım doktor kesin kız dedi 😇sizce alışverişe başlamalı mıyım yoksa 16. Haftayı falan mı beklemeli miyim.
Derinin-annesi sehri_hzr 23.haftadayım ben bile daha bir sey almaya cekınıyorum.Bilmiyorum neden boyleyim ama siz içinizden ne gelıyorsa yapın :)
emineveminigi sehri_hzr bence tam anlamıyla başlaman için erken ama tabi sen bilirsin bende 12de öğrenmiştim görüp beğendiğim birşey olursa öyle alıyordum heves ediyoruz sonucta 🥰
Ahucan sehri_hzr daha çok erken abartmayın 🤭 ben 34.haftadayim daha tam bile değil eşyaları 7 aydan sonra başladım almaya. Bekle istersen sende
busraerdalll sehri_hzr 14. Haftada kesin kız dedi 3 doktor da detaylı ultrasyonda perintalog da erkek dedi şimdi erkek bence bekle derim
sehri_hzr Derinin-annesi bende uzaktayım baya sanırım kafamı dağıtmak istiyorum😊normalde de bebek mağazalarını çok severdim
idiloska Derinin-annesi ben de 20′nin sonlarındayım cinsiyet belli sadece hediyeler geliyor onun dışında bişey almadım.
Lulemom Bende 13 deyim daha erken ama kendimi zor tutuyorum 😄 ama en azından pahalı olan şeyleri önümüzdeki ay almayı düşünüyorum teker teker. Birden alınırsa da ödemesi zor olur
sehri_hzr busraerdalll hımm işte kafam karışıyor bebek kıyafetleri de pahalı baya😬erkek derse yine masraf sanırım en iyisi beklemek
Bsydz sehri_hzr bence erken diye bişey yok canım nezaman ne olacağı hiç belli olmaz canın nasıl istiyorsa öyle yap Allah’a emanet bebişlerimiz keyfini çıkar alışverişinin 😘
Eylul58 sehri_hzr Şimdilik her iki cinsiyete de uyacak ufak tefek şeyler alabilirsin bence 😊 Detaylı ultrasona girince, cinsiyetini daha net öğrendiğinde başlarsın tüm alışverişine Öyle 30lu haftalara kadar beklemeye gerek yok yani başlamak için🙄
Tugceonur sehri_hzr 20inci haftalarda başlıyor herseye ayrıntılı bakıldığı için yanılma payı olmuyor bana 20 ye kadar erkek %90 dediler ve tek bir yerle kalmadım birçok yere gittim ama en son detaylı uktrasonda doktor net gösterdi kızım olucağını 33 haftalık olduk yeni tamamladım herseyini 🌸
mom77 sehri_hzr ben 20. Haftamda yavas yavas basladım biraz erken gibi cinsiyeti bekleyin bnce ama yınede unisex seyler alın isterseniz insan tutamıyor kendısını 🙂
Elif5361 sehri_hzr Yani benimde kesinleştikten sonra almaya başladım ufaktan çünkü bebek kıyafetleri olsun herşey çok pahalı hepsi de bi anda olmuyor maalesef 37. Haftaya kadar tamamlayın diyorlar her türlü risk içindeyiz rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin zaman çok hızlı 15+4 Haftalığız 👶🏻