Sisi 2 haftada 7 kilo aldım ben 22-24 hafta arası küt diye. Gebelik şekerinden şüphelendi dr şeker yüklemesi normal çıktı, hormonlar normal haftada 1 kilo alıyorum eksiksiz. Olabiliyor yani oldu bende. Anlayamadığım bir şekilde çok yemediğim halde oluyor. Artık düşünmüyorum:)