Kızlar yeni doğum yapan anneler biraz bahsedebilirmi bu pandemi döneminde hastanede yanlarında kim kaldı. Sadece eş mi yoksa anne ve eş kalabiliyormu. Siz doğumdayken kimler bekledi sizi. Kayınvalidem şuan kendisinin geleceğini düşünüyor benim yanımda ama eğer bu durum kısıtlıysa ben onun gelmesini istemiyorum tabi rahat edemem. Eşimin dışında ablamın yada annemin yanımda olması yeterli benim için. Doğum yaklastıkca soru işaretleride çoğalıyor 😔