Merhaba adetim 9 gün geçti 3 kere idrar testi yaptım çift çizgiyi gördüm. Daha önce kasım ayında kimyasal gebelik geçirdiğim için birkaç gün daha bekleyip doktora gitmek istedim. Fakat dün akşam adet gibi yoğun kanamam oldu. Yine mi kimyasal gebelik bilmiyorum. Çok üzülüyorum artık. Neden böyle oluyor sebebi ne? Ne yapmak lazım biraz bana destek olur musunuz