balperisi_71 benim adet miktarımda değişik bir ay normal oluyor bir ay az oluyor. Kaç doktora gittim hiç biri önemsemedi, ayda 1 adet oluyorsan yeter diyorlar. Hangi doktora gideceğimi şaşırdım artık, 3-4 ay bekleyelim sonra diyor hepsi, o sırada başka hastalıklarım çıkıyor.