Günaydın hanımlar sabah lavaboya kalktığımda çamaşırımda 4-5 damla kadar kan gördüm nişan sandım ama pek nişan gibi değildi sümüksü oluyormuş nişan sanırım🐣 doktoruma yazdım hareketleri iyiyse sıkıntı yok sancı ya da su gelirse gel dedi yarın da kontrole gidecektim zaten. Benim gibi kan gelip de peşine sancısı ya da suyu gelen var mı tecrübeli olanlardan yorum bekliyorum biraz heyecan ve korku sardı beni 39+4 haftalığız bu arada🐣