Mirayse1 Serapgokhan0700 ilk kızımda kestirmiştim bundada kestircem ama fırsat bulamadm henüz cok yıprandı
Beyzan Serapgokhan0700 evet ben kestirdim çok rahat ettim doğumdan sonra bakımı biraz daha zor uzun uzun kurutma pek mümkün olmuyor simid ikinci gebeligim 20 haftalığım ve doğum yaza ben 36-37 de gidip kısa kestirecegim çok yakıp terletmesin diye