annelik16 Tam bir peynir hastasıyım sabah akşam yesem bıkmam gebelikten önce de böyleydim hatta eşimle en büyük kavgamız da bikaç çeşit ve sürekli peynir almamdı 😂 0 kan grubuna süt ürünleri önerilmemesine rağmen vücudum aşırı ihtiyaçlı gibi istiyor 🙄
badehandeyldz annelik16 bende çok tüketirim kızıma hamileyken de sürekli helva yerdim özellikle kakaolu 🥰
Krizantem_ annelik16 Bende peyniri çok severim en sevdiğim kahvaltılık peynirdir. Çok çabuk bitiyor bugünler de 😝
Ayseguldt annelik16 ayy bende asla yemezdim ama canım öyle böyle degil aşırı tulum peyniri istedi bizde patıl ekmeği derler evde yapılır onunla yedim çayla ayy şimdi canım çekti 🤦🏻♀️
7capo7 Hamilelikte çok peynir yemeye başladım böyle sadece ekmek arası bile yesem mutlu oluyorum😋Bir de çiğ köfte 🤤
Ecmelbeyza annelik16 yaaa 🤭kusura bakma ben de kendi canımı çektirdim durduk yere🤣poşetlerde dondurulmuş var da artık onun yerini tutmuyor
ymc0355 Hamilelikten önce de çok zeytin yerdim şimdi bir oturuşta bir kase yiyorum yeşil siyah fark etmiyor 😂