Kızlar tecrübelerinize ihtiyacım var. Allah nasip ederse ilk çocuğumuz olacak ve boşta bir odamız var.Ev kendimizin ben o odayı bebiş için yaptırmak istiyorum ama çocuk tarzı olmayacak şekilde uzun yıllar kullanılacak tarzda beyaz ve ahşap renkli tek kişilik yatak büyüklüğünde gayet büyük dolaplı felan kullanışlı bir oda. Sizce şuan buna gerek var mı şimdiden yaptırmalı mıyım yoksa beklemeli miyim. Anne yanı bir yatak yeterli olur mu 🙈