Kızlar 17+2 günlük gebeyim. Gebelığım basından beri şeynir kesigi gibi yogun akıntım var. Fitil kullandım yogun mantar dedı dr ama uc gun sonra eskıye döndük. Sonrasında gecti sımdı akıntı sarıya döndü. İdrar tahlılı ve kültürde de birşey cıkmıyor. Gebelikten öncede sürekli akıntılı ve mantar olan biriydim. Şuan ne yapmam gerek. Dr yapcak birşey yok dedi. Bana bir zararı yok yanma, kaşıntı vs seklinde ama akıntıdan korkuyorum