Happy121 Kızlar aşılama tutmadı. Henüz doktora gitmedim. Bu hafta gidicem. Bir sorum olcak. Aşılamadan kaç ay sonra tüp bebek yapılıyor?
Bsmlh Happy121 doç dr yasemın çekmez takıp edin bu sorulara hep çok güzel yanıtlar verır bildiğim kadarı aşılama tutmadığı ay ilaç adeti 2.adet sizin vücûd adetinde baslanıyor
mbt34 Happy121 benim Aralıkta 2. aşılamam oldu tutmadığını öğrenince rapor için gittik hastaneye tekrar kan verdik evrakları tamamladık şubata gün verdiler 9 şubat ve 11 şubatta tekrar gittim rapor hazırdı. Orda devam edenlere hemen tedaviye başlanıyor mu onu bilmiyorum ama. Rapor süreci 2 ay falan geçiyor yani. Tedavi ne zaman düşünüyorsanız ona göre ayarlarsınız kendinizi.
Peraaaa Ağustosta aşılama yaptırdım tutmadı, eylülde regl oldum geçti gitti.. Ağustosuda sayarsam 2 kere regl olmuş oldum Ekim regli ile tüpe başladım